Irina

 
 
Irina frågade mig vad som hade hänt med bloggen så jag har nu lovat att bättra mig. Så jag ska försöka bättra mig vi får väl se hur det går. Idag har jag vaknat väldigt tidigt. Håller på att packa, åker till Stockholm idag. Kan berätta att här uppe i norr har hösten kommit och det är underbart vackert. Vet inte om jag har berättat för er att jag jobbar natt? Jobbar 7 dagar sen är jag ledig 7. Passar mig perfekt. Trivs verkligen och jag mår så bra. Den här veckan har jag fixat våran garderob. Med hjälp av Sofia och Erica. Det blev så himla bra. Ska visa er bilder sen.
 
 
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Irina

♥ saknar dig lille skutt ♥

2013-09-18 @ 07:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0