Sista natten

Herregud va den här veckan har gått fort. Har börjat sova länge på dagarna så jag orkar med natten. Sov till halv sex för någon dag sen. Förut försökte jag hinna med en massa saker under jobb veckan men det funkade inte så bra. Sov för lite och var jätte trött på natten. Så blir bara att jobba, sova och äta men det går utmärkt. Min bil har gått sönder vilket inte är så roligt så den ska snart in på rep. Hoppas det inte blir allt för dyrt. Förra helgen blev det utgång, åkte till Nina och började där. Hade en riktigt rolig kväll. Sen har jag varit i Stockholm som kan beskrivas med ett ord. Magisk. Älskar Stockholm, människorna, maten och utelivet. Träffade även min morbror där med hans fru och hennes syster och mina kusiner. Va inte planerat utan av en slump spang vi på varandra. Va trevligt att få träffa dom. Jag och Erica hade en super helg ♥ Träffade även Elin och vi var och åt Tapas, väldigt gott och trevligt. Jag har så fina människor i mitt liv, helt underbart fina ♥ Tyvärr är jag kass på att höra av mig men hoppas ni vet att jag tycker om er ändå! Nu ska jag sluta svamla och få i mig lite mat. Ta hand om er. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0