2013

Hej på er.
Hoppas erat 2013 börjat bättre än vad mitt gjort. Har blivit sjuk, kände mig inte så pigg förra veckan och hade lite hosta oså sen spydde jag, trodde jag fått magsjuka och på lördagen kunde jag inte ta mig ifrån sängen förens runt tre fyra på eftermiddagen för att jag hade så ont i hela kroppen. Sen har jag haft en riktig slem hosta som inte velat ge sig och hostar så mycket att det kommer blod. Nätterna kan jag sova någon timme den består mest av spottande av slem och hosta. Har fått cocillana och hoppas att det ska hjälpa snart. Sen har jag även nu fått ögoninflammation. Grattis tilll mig. Så har fått ringa och säga att jag inte kommer på jobbet idag, typiskt eftersom det var en bg på ett nytt ställe. Så hoppas ni klarat er från förkylning och allt annat som går dessa tider man har ju bättre saker att göra. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Herregud vad mycket sjukdomar du dragit på dig! Stackars, jag tycker så synd om dig som blivit så sjuk! Och allt på en gång dessutom! Hoppas du blir bättre snart! :) Kram

2013-01-10 @ 17:47:56
URL: http://tialachan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0