Nu är jag helt slut

Fy tusan vad jag har städat idag. Satte mig just i soffan och har slagit på BB. Kom ur duschen precis så ska torka håret snart. Men iaf så har jag städat hela våran "walk in closet" är väl inte just en sådan man drömmer om men ett rum men en garderob hyllor och två stångar. Så jag tog ut allt där ifrån och gjorde rent, sen vek jag kläder och fixade och gjorde om lite. Jag blev nöjd, hoppas herrn i huset också blir det. Sen har jag gjort matlåda till Emil och städat allt annat och nu är det nystädat och fint här hemma. Då trivs man som bäst.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där kortet är taget för många år sen, shit alltså! Tiden går fort!

Tänkt till våren är de fyra år sen vi slutade skolan och du flyttade upp :)

Slår vad att om vi skulle ses nu så skulle det ändå vara det samma! Samma took och skratt!

Du är en fantastiskt fin människa Fia!

Sköt om dig! Kramar

2012-04-19 @ 12:34:48
URL: http://annanilsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0