När jag skulle ta bussen

Igår skulle jag ta bussen till malmberget, när jag nästan var framme kom jag på att jag glömt pengarna till bussen. Skyndade mig till pressbyrån och handlade så jag fick ta ut lite pengar. När jag väl kom till bussen vinkade han bara förbi mig och sa att det var gratis eftersom det var sportlov. Jag fick fram ett men, men sedan kom jag inte på något mer att säga. Han fick väl tro att jag var ungdom och hade sportlov! Det finns för och nackdelar med att se ung ut. Tror det finns många som hade tappat hakan om jag sa att jag fyller 24 om elva dagar :P

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahaha, vilket flyt! :D

2012-03-06 @ 12:46:34
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0