Ensam

Jag har valt att spendera slutet av min födelsedag ensam. Eller egentligen har jag inte valt att vara själv men alla andra ville fara ut och det ville inte jag. Känner mig tråkig, men känner inte för att gå ut idag. Kan ha med att göra att jag gått upp klockan sju? Och att vi ska fara till Luleå imorgon klockan elva? Fast egentligen kände jag redan tidigt i veckan att jag inte hade någon lust med utgång.
Vill tacka er alla för era fina gratulationer och även för de fina presenter jag fått :)
Jag har haft en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Julia

Skönt!



Men vad kul! Hinner ni så får ni gärna kika förbi en sväng =)

2012-03-18 @ 11:34:57
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0