Telefonen

Idag har jag suttit och pratat i telefonen i timmar. Ca 3 timmar och 20 min. Jag började med att ringa tillbaka till Hanna som ringt mig och efter det ringde det några gånger så det var bara att börja ringa tillbaka alla när jag var klar med mitt första samtal. Är alltid trevligt att få höra hur mina vänner där nere i söder har det. Sen ringde Julia och frågade om jag skulle med och promenera, så jag och Bella åkte och mötte uppe henne. Har knappt hunnit träffa henne i sommar så var väldigt trevligt och skönt att promenera. Känner mig faktiskt likte trött nu. När jag kom hem lagade jag en sen middag, spagetti och köttfärsås. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag bara mysa i soffan. 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Härliga bilder!

2012-07-02 @ 10:27:28
URL: http://juliaelhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0