Vilken natt

Fick ett problem igår, skulle gå och kolla att jag tagit min medicin, brukar alltid dubbelkolla men då var tabletten fortfarande kvar i min kom ihåg dosett. Men då stod burken med medicinerna också framme. Brukar lägga undan den för att jag inte ska ta ur den av ren vana. Men nu hade jag inte gjort det så frågan är tog jag medicinen ur burken eller inte alls? Vet att jag gick in i köket och tog fram ett glas mer kommer jag inte ihåg. Sen kunde jag inte släppa det eftersom det är så viktigt. Så somnade in runt fem i natt/morse. Måste gå och ta prover imorgon och kolla värdet.

Kommentarer
Postat av: Julia

Usch, jobbigt! Man kan ju bli galen när man inte kommer ihåg.. nu gäller det inte mediciner för min del men typ om jag låst dörren kan jag gå och grubbla ihjäl mig över :P

2012-01-15 @ 19:16:43
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0