Socker

Nu ska jag göra ett försök att inte äta så mycket socker. Min stora last är coca cola, som många av er säkert vet. Har sagt att ingen läsk på vardagar men på helgen kan jag få dricka ett glas om jag vill. Sen ska jag försöka att inte äta en massa godis och liknande. Egentligen är jag inte mycket för fikabröd om jag fikar så vill helst ha något att äta som en macka. Chips har jag lätt att se bort ifrån jag äter hellre grönsker och dipp. Det kan vara choklad och lakrits som jag blir mest sugen på när det gäller godis. Men det ska nog gå bra.

Kommentarer
Postat av: Julia

Borde också ta och försöka mig på detädr.. men det får bli nästa månad. ;P Har för mkt choklad hemma för tillfället..

2012-02-16 @ 21:41:01
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0