Kronhjortsbiffar

Igår bjöd farmor och farfar på kronhjortsbiffar, underbart gott och något som jag saknar. Va roligt att träffa alla igen. Efter ett tag åkte vi till pappa och jag försökte att få lite mer tid med Rickard, Sara och My. Vet ju inte om jag hinner träffa de något mer innan jag åker. Det är synd, jag hade egentligen velat ha en massa tid med alla utan att stressa. Men det är väl så när man inte bor på samma ställe. Nåväl, som jag skrev tidigare ska jag inte stressa utan bara njuta av att vara med nära och kära. Och det är precis vad jag gör. Nu måste jag skynda för Irina kommer och hämtar mig. Har haft en fin förmiddag med min fina Hanna. Nåväl berättar mer sen. Puss
Jag och min bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0