Vad ska man skriva

Det här med att skriva en blogg tycker jag är ganska svårt även om jag tycker att det är roligt. Men hur mycket ska man dela med sig av sitt liv? Hur mycket ska man blotta sig? Visst det är ju ett personligt val men jag känner att jag har svårt att öppna mig på ett ställe där hela världen kan läsa. Svårt också när man inte vet vilka som läser. Eftersom min familj och många av mina vänner inte bor här så tycker jag det är roligt att berätta och skriva om mina dagar och visa bilder så de kan se hur det är här uppe. För det är inte alltid man har tid att prata i telefonen. Men att berätta precis allt om vad som händer, känslor osv det gör jag inte. Men hoppas ni gillar att läsa det jag skriver och vem vet det kanske blir mer personligt med tiden.


Bjuder på en bild från kryssningen vi gjorde i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0