Tacos

Har just avnjutit en mysig middag med hjärtat. Blev tacos, hade ju tänkt göra det redan i fredags men det fick bli idag istället. Super gott. Jag älskar att sitta och äta länge, äta ett tag sen vila ett tag och sedan äta igen. Att stress äta är verkligen inget för mig, jag får bara ont i magen och njuter inte lika mycket av maten. Har redan börjat fundera vad jag ska laga för mat i veckan. Jag älskar att laga mat, tycker att det är jätteroligt. Bara man har någon att laga till! Måste påpeka att det inte var en enda som gissade på Bella bilderna. Lite tråkigt tycker jag. Ha en trevlig och mysig kväll :)


My och Rickard var på Idol för två veckor sedan och fick träffa Amanda F.  Hon är min favorit.

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, vi tar en mysmiddag med kyckling o det i veckan. Vilken dag ska vi ta?

2011-11-14 @ 07:36:10
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0