Snälla Nina

Jag skulle ju till Lena idag men när jag kommer dit hade hon dubbelbokat så fick en tid imorgon istället. Passade på att gå till folktandvården för att prata om mitt avtal. Sen var det bara att börja promenera hem i kylan. Men just när jag börjat gå så tutar en bil och jag ser att det är Nina. Hon ringer upp och frågar om jag vill ha skjuts hem. Så snällt av henne och det var faktiskt skönt att slippa gå i kylan. Nog för att jag hade både vinterjacka, mössa och vantar men idag kändes det lite små ruggigt.

 

Dagens och det vita linnet, tröja, t-shirt eller vad man säger köpt jag på lindex för ynka 20 kr.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilket klipp! =)



Hmmmf, amen på fredag kollar ju du idol.. så vad tror du om torsdag? eller onsdag? eller imorgon?

2011-11-14 @ 15:23:49
URL: http://juliaelhag.blogg.se/
Postat av: Julia

Okey då tar vi det imorgon! :)

2011-11-14 @ 21:35:55
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0