livet

Har just käkat, duschat och nu kollar jag bonde söker fru. Har funderat en massa på framtiden och har nu bestämt mig hur jag vill göra och vad jag vill göra. Men först ska jag bli helt frisk så jag orkar med allt för det kommer bli tufft. Men nu är det inte så lång tid kvar. Bara att ta vara på sig och sedan ge järnet och ta igen och börja med livet igen. Men jag har en tendens att stressa upp mig för allt och jag vill göra så mycket men nu ska jag försöka att ta det lugnt så allt blir bra. Men nog kommer allt lösa sig till det bästa det vet jag. Men man är ju lite nervös med allt, allt blir som nytt igen eftersom det var så längesen.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ska bli spännande att få höra vad du har för planer.



Sv: Ja, jag har fått svar och det blev inte som jag hoppats på.. så jag måste åka om lite drygt en vecka... :/

2011-11-10 @ 08:35:50
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0