hej vad positivt det kan vara ibland

  • Känner mig irriterad. Vet egentligen inte varför.
  • Jag funderar på varför vissa saker blev som det blev (negativa saker).
  • Är täppt i näsan och är verkligen inte trött, det hade ju varit ett mirakel.
  • Finns inget roligt att se på tv.
  • En massa skit ligger framme som jag bara vill städa undan och få bort men orkar inte hålla på och göra oväsen så här sent.
  • Helgen är snart slut och det gillas inte. Jag vill ha helg varje dag.
  • Är irriterad för att bloggen är knäpp och jag får inte till analytics.
  • Jag är törstig.
Så där nu mår jag genast lite bättre och nu ska jag inte sura mer.


Den nakna sanningen är hemsk, lite hemsk som mig utan smink, ja ni ser ju själva!

Kommentarer
Postat av: Julia

Man måste få avreagera sig lite ibland, hoppas du lyckades somna.



Haha vad rolig du är. :)

2011-11-07 @ 08:35:36
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0