fredag 13:e

God morgon

Vaknade för en stund sen och blev glad att det var klarblå himmel och sol ute men när jag och bella var ut så blåste det väldans mycket så var inte så skönt. Har börjat med att ha mobilen på ljudlös på natten och sen så har jag den långt ifrån mig. Sover faktiskt mycket bättre så, man kan inte vara tillgänglig hela tiden. Så om ni ringer på morgonen och jag inte svarar så ringer jag upp!! Nu väntar jag att tävlingen i tyskland ska börja , ska hålla tummarna för E. Det är roligt att man kan kolla live så man får veta hur det går direkt. Idag är det ju som sagt fredag den 13 men hoppas att olyckorna håller sig borta. Bella har sovit med mig varje natt och jag sover faktiskt mycket bättre med henne vid min sida. Även om hon ibland är fruktansvärt envis och kan vara jobbig vissa stunder så är hon faktiskt helt underbar och väldigt snäll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0