Hejsan

God förmiddag mina kära läsare och vänner! Det är underbart väder idag och man känner sig lite extra pigg. Ska försöka förbereda så mycket jag kan till imorgon och på torsdag. För den här veckan firar vi inte en sak utan två. Den som jag tycker är roligast firar vi imorgon.

Idag är det mycket:


• Ta tag i tvätthögen
• Vika in ren tvätt
• Fixa med allt nytt
• Leta fram saker som E ska ha när han åker iväg
• Laga mat
• Städa hela lägenheten
• Promenera till ett möte
• Fålla upp gardiner
• Bestämma vad jag ska bjuda på på torsdag
• Fixa med kartonger
• Skruva ihop 2 stolar


Vi börjar så där. Önska mig lycka till.


Kommentarer
Postat av: Julia

Lycka till! :)

2011-03-15 @ 15:33:56
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0