BOKTIPS (Mons Kallentoft)

Tänkte tipsa er om Mons Kallentoft. Hans serie om Malin Fors är riktigt spännande och man kan inte sluta läsa. Men ska även säga att han skriver på ett ganska ovanligt sätt som iallafall inte jag läst förut, i böckerna så får man följa de som dött. Utan att avslöja för mycket så kan jag säga att man får följa dom genom utredningen, när morden är lösta går de sedan vidare. När jag först började läsa så tänkte jag faktiskt sluta för att jag tyckte den var lite konstig men jag gav den en chans och det gjorde jag absolut rätt i.


Kommentarer
Postat av: Tommyhanne

Great work,webmaster,nice design!

2011-09-06 @ 13:27:38
URL: http://tommyhanne.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0