Nu ska ni få höra något riktigt sjukt. .

I eftermiddags så smet våran hund hemma (nere i söder) och det är sådant han kan göra ibland om han får upp något spår jakthund som han är, men han är alltid på samma ställe och kommer alltid tillbaka. Idag gick det inte så bra, han blev påkörd ute vid stora vägen. Nästan på samma ställe som min favorit hund Bozz blev påkörd vid och dog för några år sedan. Men iaf så hon var hon som körde på Jack väldigt chockad och efter det kom det fram en bil och dom erbjöd sig att åka med han till veterinären. Så de tog honom och åkte iväg. Nu flera timmar senare så är han borta. Pappa har ring varenda veterinärstation runt hela sörmland, östergötland och även strömsholm. Men ingen har fått in Jack. Så nu undrar jag vad fan de gjort med han och var de tagit honom. Han är ju skadad . Jag blir så förbannad så jag vet inte vad jag ska säga, en hund är mer än ett djur, de är en familjemedlem och jag förstår inte hur man kan göra så här. Jag hoppas verkligen att vi får veta vad som hänt han. Men vi vet ju inte exakt hur skadad han är , om han klarar sig utan att han får hjälp. Jag hoppas innerligt att han inte är död, att de inte gjort honom illa. Jack är en jättefin hund som alltid är glad och han älskar människor. Jag har så många fina minnen men honom och jag hoppas jag får många flera. ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Fyfan vad sjukt!

2011-01-28 @ 23:59:43
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0