Jag borde

fixa här hemma men har absolut ingen lust med det. Har skjutit upp det nu i flera dagar så är väl dags att sätta igång, eller så gör jag det imorgon, även om det blir en vana att tänka att man gör det imorgon så kan det vara ganska skönt. Tre dagar har snart redan gått av den här veckan. Jag har hunnit med bowling, middag hos svärmor, träffat sandra en riktigt snabb sväng, varit hemma hos dea och sen saker som jag inte tänker berätta här, inte än iaf. Nästa helg åker vi iväg, gudars vad jag längtar. Just nu sitter jag och småkollar på reprisen av halv åtta hos mig. Kan berätta att jag vaknade av en otrevlig överraskning idag och det var Bella som hade varit i farten så idag är hon inte jättepopulär hos mig. Blev ett väldigt tråkigt inlägg men antar att ni redan läst allt nu!

ssup


Kommentarer
Postat av: Julia

jäklar vad du har hunnit med att göra saker! :)

2011-01-19 @ 21:33:02
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0