It's like a journey I just don't have a map for

Dålig dag, dåligt humör.

Det finns så mycket jag vill göra, hjärnan säger JA men kroppen säger ifrån. Kan inte ens beskriva hur det känns, men det är jävligt tråkigt. Känns som jag inte gör annat än att ändra planer och sitta hemma för att jag är trött, har ont i huvudet, något i kroppen spökar, ont i kroppen, rädsla ja lite av varje. Jag vill bara återhämta mig och jag vet att jag ändå har kommit långt. Hoppas det inte är så länge kvar, det är frustrerande, otroligt frustrerande. När jag är så bra som jag kan bli då ska jag inte vara hemma mer än nödvändigt. Då ska jag göra massa roligt och ta igen all förlorad tid med min vänner som är helt otroliga och tålmodiga men mest av allt förstående och stöttande!


Kommentarer
Postat av: Julia

Det är en GAMA italy med keramiska plattor. Seriöst den bästa jag provat, haha borde kanske ta och börja använda den. :P

2011-01-05 @ 23:21:29
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0