Änglagård

Igår höll jag på att ringa massa samtal men som vanligt är det nästan helt omöjligt att få ta på en del människor och när man väl får ta i dom så skyllder dom ifrån sig och säger att jag ska ringa nån annan. Så nu har jag en telefontid på fredag så får se om jag blir klokare då. Vill även byta läkare eftersom min läkare inte är bra, men det verkar ju också vara omöjligt. Jag är så less på den här jävla sjukvården. Fattar inte att jag själv håller på att utbilda mig till något inom det.

Lite senare fick jag finbesök av Sandra, var evigheter sen! Så vi satt och pratade om allt möjligt och sen när emil kom skjutsade vi hem sandra och åkte på bussgods för att hämta ut ett paket. Efter det for vi och gjorde lite ärenden och sedan hem och lagade mat och sedan for vi på bio och kollade änglagård. Som jag väntat på att se den filmen. Gillar verkligen de andra filmerna, tycker den här filmen också va bra men de andra är bättre. Hade hoppats att Molly, som är deras riktiga dotter, skulle vara bra. Men hon var inte så bra, kändes inte riktigt trovärdig. Nåväl nu ska jag se om jag hittar något nytt recept som jag kan laga idag.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Julia

Fan vad synd att den var sämre, tänkte också se den på bio men nu tror jag att jag hoppar :P

2011-01-12 @ 11:35:54
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0