wordfeud

Har stormen med wordfeud svalnat nu? Jag tycker fortfarande det är super roligt men det är ju nästan ingen som vill spela, eller jo jag spelar med mina vänner men det tar längre tid än förut. För ett tag sen satt man kanske i timmar och spelade nu spelar man bara när man har tid. Då känns det kanske som en lång tid för mig eftersom jag har ganska mycket tid just nu. Men de är inte roligt att spela med någon random eftersom det är många som tydligen fått för sig att det är det nya stället att ragga på. Har testat och då blev jag utfrågad istället så håller mig till dom jag känner. Men vill ni spela så heter jag Sofiaaandersson.



Kommentarer
Postat av: Julia

Haha lovar att spela med dig så fort jag har wifi igen!

2011-12-07 @ 13:41:54
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0