vart är känslan?

Det är redan december, hänger knappt med hela året har gått så fort.



Men hur jag än gör så får jag inte den där underbara jul känslan som jag hade när jag var mindre. Visst jag tycker det är mysigt men det är inte på samma sätt. För att få tillbaka känslan så har jag faktiskt kollat julkalendern på svtplay. Den bästa julkalendern är utan tvekan mysteriet på greveholm. Kommer ihåg när vi syskon bänkade oss framför tvn och myste. Då hade jag den julkänsla som jag längtar efter att få. Men kanske är det så här med att bli äldre? Julen är fin och mysig men på ett annat sätt.


Längtar efter att få ge julklappar till mina nära och kära.


Kommentarer
Postat av: Julia

Älskade också mysteriet på greveholm, var livrädd för greven haha!

2011-12-02 @ 11:56:14
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0