GOD JUL

Jag hoppas att ni alla får en fin julafton och att ni inte har stressat halvt ihjäl er nu inför julen.
Att ni får umgås med nära och kära och bara njuta av livet och äta god mat. Det är iaf det julen är för mig, att umgås med nära och kära, äta god mat och bara ha det så bra man kan. Iår firar vi med Emil´s familj, hade gärna haft  min familj närmare så vi hade kunnat hälsa på bådas familjer men ska försöka åka ner snart till Katrineholm/Norrköping.

Vill även skänka en tanke till alla de människor som inte har någon familj eller inte har ett varmt hem att komma till, de som inte har någon mat och de människor som får vara ensamma pga av andra saker. Jag vet att julen är en svår tid för många människor och därför vill jag påminna er läsare om att uppskatta allt även små saker inte ta någon eller något förgivet. För det finns garanterat många människor som hade gjort mycket för att vara där vi är.

GOD JUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0