Luleå

Igår tog jag och Prim tåget till Luleå, för att komma iväg lite. Var väldigt trevligt och vi shoppade och åt god mat. Ska unna mig att göra sånt oftare det var så väldigt mysigt att bara komma iväg och göra något annat som att gå och kolla i affärer, jag fylls av massa glädje och man får borta alla tankar och man kan bara vara. Var väldigt fint väder också så vi hann även sitta ute ett tag och njuta av solen. Självklart blev tåget på vägen hem försenat, men vad kan man förvänta sig när man åker med sj? Handlade två koftor och en blus, ett par gummistövlar och en skjorta till E. Sofia hittade också en massa fint, är lite avis på ett par skor som hon köpte, riktigt snygga och stilrena.



Jag älskar pekingsoppa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0