hej

Åkte och fikade med Nina igår, hade inte träffat henne på ett tag eftersom hon varit i Italien. Så det var trevligt efter det tog jag med mig Bella och mötte upp Dea och molly för en promenad. Blev längre än jag brukar gå eftersom jag tycker det är ganska trist att gå själv. Men det var otroligt skönt och trevligt så hoppas det bli flera vändor :) På kvällen var jag riktigt trött så tog det lugnt hela kvällen och kollade på tv. Hade egentligen tänkt att fara på bilbingo men nästa vecka är jag på igen! Idag ska jag luncha med Jullan, var ett tag sen nu så de blir roligt :) Innan de kommer Dea och hämtar mig så ska säga hej då till henne med innan hon åker iväg på en massa roligheter! Sedan kommer nog Sofia hit en sväng och efter det ska jag ha myskväll med min fina! Trevlig helg på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0