beställt från smartphoto

Har beställt den här fina postertavlan från Smartphoto. Den finns i olika storlekar och man kan lätt välja om man vill ha den i färg eller svartvit eller sepia. Man loggar in på sitt konto på smartphoto (har man det inte är det lätt att göra en användare). Sedan väljer man vad man vill ha och sedan laddar man in bilderna som man hade tänkt sig, är man inte säker på vilken bild man vill ha så kan man lätt ladda in flera bilder och sitta i lugn och ro och kolla igenom vad man tycker blir finast. När jag gjorde den här tavlan så gjorde jag om bilderna i svartvit och sedan sån beskärde jag varje bild en bit så fokuset skulle bli på Bella som är i den här tavlan. Har man inga bilder man känner att man vill använda så finns det en stor bildbank på hemsidan som du kan välja mellan. Jag har tänkt att jag ska sätta tavlan i sovrummet och rikta en spotlight på eller sätta den i hallen och göra samma sak. Man kan också köpa en lampa och sätta tavlan under det är fint det med, så ska nog fundera en extra gång innan jag sätter upp den. Men jag är jättenöjd!






www.smartphoto.se, det är nya namnet på extrafilm. Kan verkligen rekommendera denna hemsida för det är roligt att göra något fint av kort man har tagit och göra dom till tex fina tavlor. Man kan göra canvastavlor, fotoböcker, vanliga fotokopior, fotopresenter och en massa annat till bra priser.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad fin den blev!

2011-08-06 @ 22:04:15
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0