Shoppa bort dina bekymmer

Det har jag gjort idag, Umeå hade mycket fint att bjuda på. Men tyvärr blev det inte som planerat, skulle ju ha gått på stan med Sofia men blev tyvärr kvar på sjukhuset till kl va runt 4. När jag va klar där tog jag bussen in till stan och skynda mig genom alla affärer. Sofia hade då åkt vidare, men imorgon ska vi ta en runda innan vi åker hem :)

Imorgon är sista dagen på sjukhuset och jag är väldigt nervös. Blir en tidig morgon och en lång dag. Börja med att kolla blodet för att kolla om jag har något fel på det. Sedan blir det lumbal tryckmätning för att kolla trycket i hjärnan, det tar ca 1 timme och de går in vid kotorna i slutet av ryggen. Har hört att det gör ont och ofta får man tydligen värk i kroppen, ont i huvudet och kanske blir illamående. Som tur är har jag sofia vid min sida som jag kan hålla i handen :) Imorgon får jag äntligen träffa min älskade Bella :)

/ Sofia

Kommentarer
Postat av: nicole

Att shoppa bort bekymmer är jag världsklass på



/Shoppaholly

2010-09-14 @ 22:04:51
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Julia

Skönt för dig att få shoppa lite o få ngt annat att tänka på. Håller tummarna fö rdig imorgon, det kommer säkert gå jättebra!

2010-09-14 @ 22:21:18
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0