Första dagen avklarad

Så nu är första undersökningen gjord. Ganska lätt med tanke på de andra jag ska göra. Men som tur är hade jag sofia som stöd , vilket betyder jätte mycket! Känns som det var förra veckan vi sågs, men har faktiskt gått 8 månader sen senast. Vi käkade på stan och kolla lite i affärer, men imorgon ska vi in tidigare så vi hinner göra stan ordentligt :) Hann iaf köpa mössan som jag hittade i lördags, den är lite ful-snygg men otroligt skön. Kommer då inte frysa när jag drar den över huvudet.

Träffade nyss en jättevacker iransk tjej nere vid resturangen. Hon satte sig vid mig och vi började prata. Märkte dock att min engelska är väldigt ringelrostigt. Jag tänker rätt men när jag öppnar munnen så låter det inte klokt. Nog om det. Blir snart halv åtta hos mig och sen ska jag kika en film som går på 3an. Sen blir det att sova, upp tidigt imorgon för ytterligare undersökningar.

Hörs, puss


Saknar min lilla sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0