Dagens

Blev tyvärr ingen praktik idag, mådde inte bra så valde att stanna hemma. Hatar att vara borta när man har praktik eller om man jobbar. Känns verkligen inge bra men skönt att veta att de förstår. Men imorgon är jag tillbaka. Idag har jag hjälp sofia med att flytta. ( Har glömt att berätta men hon har fått hyra Julias killes lägenhet i andra hand en månad) Tack igen Julia :) Så vi har åkt några vändor och lämnat hennes saker sen åkte vi hem till mig igen för att hitta några kläder som Sofia ska ha imorgon och hon hittade till både imorgon och på lördag. Nu är det bara jag som ska bestämma vad jag ska ha, ska iaf ha leggings ena dagen och klänning den andra, men vet inte vilken dag jag ska ha vilket . Nåväl idag ska vi på födelsedagsfirande, sen blir det hem att kolla idol och sen får det bli en tidig kväll, måste vila upp mig nu inför helgen :)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Julia

Ingen orsak, du vet ju att kan jag, så hjälper jag gärna till. Du ställer ju alltid upp för mig. :) Hoppas du mår bättre nu! :)

2010-09-30 @ 21:19:14
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0