Never look back

Kom hem för ett tag sen gick direkt till Sofia efter min praktik. Handlade på konsum och gick hem och gjorde en pasta sallad till henne. Hon är hemma och är sjuk idag så får hoppas hon kryar på sig nu :)

Nu ska jag städa och fixa till lite här hemma sen ska jag handla och laga mat och kolla reprisen av kungarna av tylösand för jag somnade tidigt igår så missade det. Vi var på behandling igår började med att bada ett bad som innehöll något stärkande, sen gick vi varsin lymfdränerings massage, det var roligt att testa på. Medans den ena fick det så fick den andra ett fotbad där vi fick göra peeling. Fotbadet fick vi på köpet eftersom vi inte fick en vanlig massage som vi hade bokat. Jag är väldigt nöjd med kvällen.

Nåväl snart är det helg, funderar på om man ska fara ut eller inte. Blev lite tveksam eftersom det bara är harrys som är öppet. Vi får se.

Nu ska jag göra lite nytta.


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh gud vad härligt det lät! =)

2010-10-14 @ 15:44:46
URL: http://juliaelhag.blogg.se/
Postat av: Dea

Nej nex är också öppet! :))

2010-10-14 @ 16:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0