Helgen

Efter att ha slutat praktiken och varit på genomgång i skolan åkte jag och Emil på stan och gjorde lite ärenden, hann även med att luncha! Sedan var vi hemma hos oss, några av emils kompisar kom, Sofia kom hit och vi började att fixa oss. Sedan åkte vi på olles och vi var ett helt gäng som käkade. Tyvärr har de tagit bort min favoritmat från menyn så blev lite besviken. Men för att göra allt kort så hade jag en toppen kväll, bästa kvällen på länge! Lördagen mådde jag inge bra, men är sådant man får ta. Men det var bara att ladda om för vi skulle till Dea och fira henne på hennes 18-årsdag. Så sofia kom hit och vi fixade oss, åkte till Dea och käkade god mat men tyvärr blev sofia dålig så vi åkte hem. Idag blir det söndagsmys :) Måste ta det lugnt, har ont i halsen och jag vill inte bli sjuk.

Vi hörs mina vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0