I'm yours, you're mine

Ont i huvudet och trötthet det är min vardag. Hela veckan har varit ett kaos i sig själv. Jag undrar faktiskt när jag ska börja må bättre. Men det är svårt att kunna slappna av när det kommer massa nytt hela tiden. Är skönt att den ena undersökningen är klar nu och jag väntar bara på att få resten av resultaten. Sedan så har jag telefon tid med läkaren från Umeå på måndag, hoppas verkligen att jag ska få klarhet i saker. För vad innebär det för mig nu när reslutaten visar att det är fel på mitt blod ? Jag är nog född med otur . Nej nu orkar jag inte skriva mer om det där för hur roligt är det att läsa, nej inte alls roligt. Tycker synd om mitt hjärta som får lyssna på allt elände. Men förövrigt så finns det ingen som han och han är helt underbar. För han stöttar mig och finns alltid där, hans stöd har gjort allt så mycket lättare. Det ska bli så otroligt skönt när vi åker utomlands nu, att få vara med varandra och göra roliga saker, åka bort från vardagen. Egentligen så bryr jag mig inte så mycket om vad vi gör, jag är bara glad att jag få vara borta med han i mer än en vecka, han och jag, det känns som en miljonvinst bara det!

Igår så klickade jag hem lite smått och gott, blev tass skyddena till Bella, två klänningar från Nelly, hoppas de passar och jag tror den ena blir nyårsklänningen om den nu passar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0