Hej igen

Dagarna bara flyger iväg och jag har inte haft varken tid eller ork att blogga. Men om ni nu vill ha en snabb uppdatering så kan jag berätta att det är mycket på gång, bra och roliga saker men sedan har vi en mindre rolig sak också vilket jag gruvar mig för. I helgen åker vi iaf till Umeå, helgen efter det blir Luleå och Idol, helgen efter det är det ju World cup här i Gällivare. Nu är det inte heller så länge kvar till vi åker utomlands , åh va jag längtar :) Nu är jag på min sista vecka på praktiken, känns både bra och dåligt eftersom jag trivs så bra men ska bli skönt att komma igång med alla arbeten så jag får det bortgjort. nej nu ska jag kika lite tv och varva ner, sen ska jag laga mat och fara på kurs.


Kommentarer
Postat av: Julia

Är det sådär mkt snö i Gällivare nu?!



åh jag blir så nyfiken när du säger sådrä.. :P

2010-11-02 @ 15:29:30
URL: http://juliaelhag.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ta ett snöbad vetja!

2010-11-02 @ 16:11:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0