your lips like sugar

Det finns inget finare än kärlek.

Men som vi alla vet är det inte lätt. Alla har vi säkert stött på problem i förhållanden, men det viktigaste är att man kan lösa dom tillsammans och gå vidare starkare.

Det finns en person som känner mig bättre än någon annan gör, som alltid kan göra mig glad. Han finns alltid där, med han kan jag skratta, gråta, vara arg, lycklig och vara mig själv. Han är det finaste jag har. Utan han så är det alltid någonting som saknas. Men ord räcker inte till för att förklara vad du betyder för mig.

Jag älskar dig Emil








Kommentarer
Postat av: Anna

De är underbart att du hittat din kärlek!:)



Roligt att du börjat blogga, roligt att läsa om dina dagar o perfekt då vi bor så långt ifrån varandra :) <3

2010-08-25 @ 13:12:49
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0