Familj

Hade en underbar dag igår. Hela dagen spenderade jag med min familj. Först med mamma och Micke och sedan pappa, Nina och mina syskon. Mamma och Micke bjöd på en god lunch och vi hade det trevligt. Fick även träffa lilla Bella igen. Sen åkte vi till factory outlet, mamma och Micke hjälpte mig att hitta ett par riktigt snygga byxor. Det tog sin lilla tid och dom sprang och höll i alla mina saker och sprang fram och tillbaka och passade upp mig. Gulliga. Känns skönt att kunna träffa varandra utan att stressa, man kan bara vara och njuta av varandras sällskap. På kvällen skjutsade de mig till Katrineholm och då gick jag ner på stan och mötte pappa, Nina och syskonen. Vi gick på en kinaresturang och åt trerätters. Hade det trevligt tillsammans och maten var god. En riktigt bra dag med min kära familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0