Livet .

Ibland kommer jag på mig själv med att vilja ha och sträva efter saker som jag jag inte har. Men då måste jag påminna mig om det jag faktiskt har. Jag har en massa bra, fina saker och personer i mitt liv. Fina vänner, min familj, min fina och världens bästa pojkvän, lilla Bella. Vi har en lägenhet som vi trivs i, mat i kylen, jag har kläder att ta på mig och pengar på kontot. Men det finaste och bästa är inte det materiella utan det är kärleken och alla relationer man har till alla fina människor. Människor som man inte klarar sig utan, personer som gör en varm i hjärtat. Ja ibland måste man nog påminna sig om vad man faktiskt har och uppskatta det. Inte ta det förgivet. Uppskatta mer och njuta av allt det fina man har.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

SÅ sant!

2012-08-10 @ 09:29:22
URL: http://juliaelhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0