Vilken natt

God morgon mina fina läsare!

Natten har varit lång, har vaknat flera gånger. Våran granne här under har haft fest och det har känts som man varit på disco till dom sluta spela musik vid kl fem. Nåväl gör väl inte så mycket, bara det inte är hela tiden! Som ni kanske läste igår så har dom skickat mitt paket fel, närmare till Kiruna så nu när jag kollade vart det var så tro det eller ej men då har dom skickat det fel igen, till Luleå den här gången. Kul. Jävla posten. Så ytterligare en gång står det att paketet blir försenat. Men nu ska jag inte sura över det. För idag kommer bli en riktigt bra dag. Idag ska vi piffa till oss och dansa och ha roligt hela natten lång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0