Det vackraste

Hur härligt är det inte att vakna upp och se att den man älskar ligger bredvid än? Jag uppskattar verkligen helgerna då jag får vakna upp bredvid mitt hjärta. Det gäller att se det fina i allt och i små saker, små men betydelsefulla saker. Det är viktigt att ta vara på tiden, inte tänka för mycket på allt som ska hända och allt man ska göra, utan att leva i nuet, då tror jag att man börjar uppskatta allt lite mer. Om något skulle hända vill jag inte ångra att jag aldrig sa det jag ville säga eller inte gjorde det jag ville göra. Varje sekund räknas. Här och nu.

 




Kommentarer
Postat av: Julia

Så bra skrivet! Man måste våga leva i nuet och njuta av stunden.

2011-10-30 @ 17:06:10
URL: http://juliaelhag.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Ni är så fina i hopp!!! MMM det är nog så!!!! Älskar di mamma!!!

2011-11-05 @ 16:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0