Tigerbalsam

Använder tigerbalsam väldigt ofta eftersom jag har enormt ont i kroppen. Men när jag senast skulle smeta på min onda nacke så råkade jag ha på tok för mycket och jag smetade nog inte ut det ordentligt, det är ju bäst om det masseras in men eftersom jag inte får bli masserad någe mer blir det ju ganska svårt. Men iaf för att komma till saken så hade jag väldigt ont när jag duschade och nu har jag fått ett stort brännsår i nacken. Inte okej. Så nu måste jag verkligen vara noga med att stryka ut det ordentligt för det är inte så roligt att gå runt med brännsår.

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh fy! Lät inget vidare med brännsår i nacken, stackare.

2011-06-22 @ 13:00:17
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0