Juni 1, 2011

Hallå

Idag är jag glad, glad för allt jag har, jag har väldigt fina personer i min omgivning och det betyder så mycket.

Ska iväg och ta nya prover på ett tag sen ska jag fika med Nina :) Idag är det onsdagspuben, kanske det blir ett besök där också. För tillfället är det bättre väder här och jag hoppas det håller i sig. Igår bjöd Kristina och Tommy oss på mat, gratinerad pasta med fläskfile. Det var supergott, mycket godare än det man beställer och så var det en god sallad till. Imorgon är det en röd dag och sånt gillas för då är Emil hemma och i hans närvaro så får jag mycket mer energi än annars. Nej nu ska jag hoppas i duschen!

Hoppas ni får en trevlig dag!



Kommentarer
Postat av: Jouline

Åh så söt liten vovve :)

2011-06-02 @ 18:22:54
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0