gårdagen

Hade en trevlig kväll igår, maten var supergod och jag blev proppmätt. Vi hade tänkt att vi skulle äta jordgubbar och grädde till efterrätt men det var ingen som orkade. Och vi kan väl säga att vi beräknade maten lite fel, det blev en massa grillspett men det var ju bra för Nina fick matlåda till jobbet idag och jag har just ätit två spett! Ångrar verkligen inte att det blev en stillsam afton igår och med tanke på att jag fortfarande är förkyld så var det det bästa. Känns som hela dagen har gått och jag har inte gjort något vettigt alls. Har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra men vi får väl se. Hoppas ni alla hade en bra midsommar och hoppas ni får en bra dag.



Före grillning



Efter grillning




Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vad gott det såg ut! =)

2011-06-25 @ 21:23:11
URL: http://juliaelhag.blogg.se/
Postat av: Rebecca

OHH! GOTT:D

2011-06-30 @ 19:35:26
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0