Nyår ?

Ja nu ska jag berätta hur mitt nyår blev. Jag tänkte hela tiden att jag inte skulle ha några planer alls, för det första har man alltid för höga förväntningar och målar upp i sin hjärna saker som ändå aldrig händer. Och vad händer då, jo man tycker inte att det är så roligt som man tänkt sig. Så det enda jag gjorde var att fixa en fin nyårsklänning och dagen innan var jag på stan och köpte lite smycken att ha på mig. Fick en grymt snygg väska av julia i julklapp så den tänkte jag ha och sen tänkte jag ha mitt nya smink från make up store som jag fick av emils mamma och Linda! Men i onsdags kom min kära hem och mådde inte bra och det har bara gått utför sen dess. Så på nyår då mådde han inte alls bra och det var inte så att han hade kunnat fara till sina vänner och skippa drickandet för han var för svag. Så då bestämde jag mig för att stanna hemma med han. Skulle aldrig ha kunnat lämna han och vad hade man sagt själv om man var sjuk och fick ligga ensam på nyår? Nej hade inte varit roligt och jag tycker inte att man bara lämnar någon ensam speciellt inte när någon inte mår bra. Blir så orolig när någon i min närhet blir sjuk och jag vet att han hade stannat med mig om det var tvärtom. Så vi var hemma och jag tycker så synd om Emil, han är nästan aldrig sjuk, kommer inte ihåg sist han var sjuk och så blir det självklart på nyår. Så på nyår var vi hemma. Men det kommer flera fester, fler nyår så det är inget att vara butter över.


Kommentarer
Postat av: Julia

Du klarade dig undan att bli smittad själv? Hört skitmånga som fått dendär magsjukan och de smittar typ alla i sin närhet så klarade du dig har du haft en grym tur!

2011-01-04 @ 13:34:50
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0