jag fick ont i hjärtat

Efter som jag den senaste veckan har varit trött och inte orkat med så mycket har jag inte läst tidningarna eller haft någon koll på vad som händer i Sverige och ute i världen. Men igår fick jag höra om killen som hade tagit livet av sig i en webbcam som tog bilder varannan sekund. Han var inne på ett forum och skrev att han skulle ta livet av sig. Alla som då var inne kunde se han från när han satt och skrev till när han hängde sig och se när polisen och ambulansen kom. Jag tycker det är så hemskt, jag har faktiskt läst vad han skrev jag blir upprörd över är hur endel människor har skrivit till han. För det första vill jag påpeka att nu får tiden finns det ju ganska många tokar där ute som skojar och gör andra galna saker på internet. Men när någon skriver att de ska ta självmord tycker inte jag man skriver vad som helst, även om man nu tror att de skojar så kan man ju ta det lite lugnt. Några som skrev hetsade honom sedan var det någon som skrev du kommer aldrig göra det, du är för feg. En annan skrev och frågade när han skulle göra det för han skulle till jobbet snart. Vem fan skriver så ?? Jag hoppas då verkligen att de ångrar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0