Jag är tillbaka

Ja nu är jag hemma i kylan och i Gällivare igen. Kom hit i måndags efter att ha sovit två nätter på arlanda. Kan nog inte beskriva hur bra jag har haft det, jag vill bara åka tillbaka. Vi har badat, solat, ätit massa gott, åkt vattenskoter, varit i en djurpark där jag fick klappa en delfin, vilket jag alltid har vilja gjort, sen varit på aqualand, sett oss om på ön, åkt tandem (som en fallskärm bak i båt, 150-160 meter upp). Sedan har vi hunnit med att bada i havet, poolen, spelat massa biljard och andra spel. Har haft en underbar resa och jag längtar redan till vi ska åka igen :) . Ska lägga upp bilder sen, men har inte ens orka sätta in dom i datan ännu. Igår var vi och fotade oss, det var himla roligt jag och linda tog massa kort, längtar till de kommer ska bli roligt att se. Fick även några bilder med mig och emil :) Och sedan hela gänget som Kristina ska göra något fint med.


snart är det nyår, klänningen har jag och jag tror väl att planerna börja komma nu med, idag ska vi på stan och handla lite.

Igår träffade jag äntligen Julia och det var lika trevligt som alltid, fick väldigt fina klappar av henne :) Som vanligt handlade vi massa gott och åt och pratade och kan säga att vi hade ju verkligen underhållning av två hundvalpar som försökte para sig med varandra konstant, haha :)

Skriver mer senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0