Nu är jag hemma igen efter ett par sköna dagar i söder

När vi åkte ner till Stockholm så fick vi inte många timmars sömn men vi kom fram iaf. I Stockholm träffade vi mamma och Micke. Sen åkte vi vidare till Katrineholm. Där träffade vi pappa, Nina och mina syskon. De hade väldigt söta valpar där hemma som vi gosade med. Vi grillade och mot kvällen skjutsade de oss till Norrköping. I fredags kom det en massa folk till mormor och morfar och vi grillade och åt gott. Hann även gå och handla några fina födelsedagspresenter till Emil, letade faktiskt efter sommarkläder till mig själv men hittade ingenting. Senare åkte vi ner till hamnen i norrköping och mormor och morfar visade Emil lite av staden. Lördagen var bröllopet. Ett fint bröllop och alla var så fina. Festen fortsatte till natten och alla var glada och hade roligt. Söndagen åkte vi hem. Vi kom till Arlanda och jag skulle flyglifta medans Emil hade biljett. Flyget blev först försenad och jag frågade om de tror att jag kommer med och de sa ja. Lite senare säger dom att alla som åker stand by inte kommer med. Säger hej då till Emil och går och väntar på min väska. Det kommer sju väskor men två saknas. Min och en tjej till. Kan säga att jag var ganska arg. Gick och käkade, tog ett rum på rest and fly och sen pratade jag med Hanna. Lite surt att inte kunna duscha och inte ha några saker. Klev upp tidigt på måndagen och som tur var kom jag med flyget. Ni ska få se bilder men just nu orkar jag inte lägga in dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0