Mycket att göra

Har en massa saker att göra innan vi åker på fredag. Känner mig lite små stressad. Idag har jag tränat, varit till tandläkaren och varit hos marianne. Sitter och småfryser lite. Är himla tråkigt att det blåser och yr lite snö i luften då och då. Känns mer som höst. Hade hoppats på att få packa massa sommarkläder i min resväska men precis som förra gången så ska det bli dåligt väder när vi åker ner. Men nu ska vi vara iväg så länge så jag tror nog vi kommer få några varma dagar också. Hoppas på det iaf. Nej nu ska jag laga lite käk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja absolut, tror aldrig vi har bowlat förut :)



Ha det så bra där nere nu!

2012-05-30 @ 07:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0