Jag är tillbaka

Hej på er. Ursäkta för att ni inte fått läsa några rader här på ett tag men har faktiskt inte haft tid. Vi åkte ner förra veckan och först var jag i Katrineholm. Träffade mamma och Micke och de bjöd på god mat och bara myste hos dom. Sen har jag varit med kära Hanna. Hann med en utgång med både nya och gamla ansikten. Vilket var väldigt roligt. Sedan åkte jag till Uppsala med Emil och var där till i onsdags. Hade det mysigt, gick på stan, kollade på bio, satt på uteservering, var med när Emil hoppade fallskärm. På onsdagen blev det Stockholm och sedan vidare till Katrineholm. Har blivit förkyld, har en riktig pollenallergi som inte blir riktigt bättre fast jag tar medicin och har blivit allergisk mot pälsdjur. Så på torsdagen har jag och Hanna bara myst hela dagen och kurerat oss. Fredag gick vi på en skön promenad sen åkte jag till Norrköping med Jenny och träffade mormor och morfar. Vi åt mat och hade det bra. På kvällen åkte jag till Hanna igen och vi åt kex och ost! Nu ska jag snart åka till mamma och Micke och träffa Bella. Saknar henne. Sen ikväll ska jag träffa pappa, Nina och mina syskon. Nu har ni fått veta lite av vad jag haft för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0