Without saying a word

Jag älskar att ta det lugnt på morgonen, älskar att kunna gå upp ett tag för att sedan gå och krypa ner under täcket en stund till. Äta en god frukost med den jag håller kär. Inga ord behövs när kärleken finns där. En blick, kram eller en puss kan säga så mycket mer i vissa stunder. Att få känna sig älskad och trygg, skratta med varandra. Kärleken är så fin, det finaste som finns. Men kärleken är också svår och den kan också göra väldigt ont. Men det onda gör oss ännu starkare. Jag är säker på att det finns någon där ute för alla. När man minst anar det så kanske kärleken dyker upp och tar en med storm. Tiden går så fort, jag och Emil har snart varit tillsammans i fem år. Fina år. Ser fram emot många flera.

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh du har så rätt.. :)

2012-01-21 @ 15:50:49
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0